2015年10月5日 星期一

縫紉兄弟分享常見購買縫紉機問題~


“大家好,我地係縫紉兄弟!!~ 哥哥係一名縫紉機品質檢測師,專係進行縫紉機品質工程,佢對Brother每部縫紉機都十分了解同熟識架!!~ 而弟弟就係一名設計師,最鍾意車下衫同整下野,佢對任何事情都好好奇,特別係愛上刺繡呢個環節,最鍾意就係玩下設計哦!~ 我地日後會都會出現同大家解答唔同類型有關Brother縫紉機嘅問題~ 大家可以INBOX我地,我地會逐一解答大家嘅問題哦!”

“今日題目,就係想為大家解答一下一D購買縫紉機嘅常見問題!!~ 現今縫紉手作熱潮愈來愈Hit!~ 經常會有朋友有意想買部縫紉機自己DIY手作一下,但好多時都會好多疑團....等我地今日就同大家解構下啦~”

問題1: 好想買衣車,但又怕自己買咗縫紉機番去唔識用....
疑團解構: 其實Brother係有非常之細心嘅售後服務架!! 如果客人選購Brother縫紉機款後可以去我地Love DIY YouTube Channel參考詳細嘅教學短片,有真人示範+廣東話教學哦!!~ 我地仲會在來年不斷增加同埋改善我地嘅縫紉教學短片,仲會新增更多有關縫紉配件教學哦!!~ 網址: https://www.youtube.com/user/lovediyhk/playlists

還有哦! 如客人購買左指定型號嘅機款,您地不但可以在YouTube觀看教學短片,仲可以上一堂3小時嘅售後縫紉操作班,包括教大家縫紉刺繡機嘅基本操作,仲有刺繡軟件操作教學!!! 絕對係喜歡刺繡嘅朋友們不二之選!!~ 只要上Love DIY網站就可以報名啦!
https://www.lovediy.com.hk/events/

問題2: Brother縫紉機有無保養?
疑團解構: 只要係同Brother或所有Brother特約經銷商購買嘅縫紉機都包一年自攜保養,如果縫紉機機件上遇上問題,可以打電話去3187-0500預約維修並到我地位於尖沙咀嘅Brother維修服務中心就可以架啦!

問題3: 購買一些指定型號NV系列刺繡縫紉機會加送一套刺繡軟件PE DESIGN PLUS,究竟呢個刺繡軟件有咩用?
疑團解構: 凡購買NV950, NV980KNV1250D嘅客人都會加送一套刺繡軟件PE DESIGN PLUS,呢個軟件係一個個人化刺繡設計軟件,用來進行個人化設計嘅刺繡圖案,可以匯入圖檔,包括bmp, tif, jpg, png, gif影像檔案,並轉為pes刺繡檔案,您亦可以製作英文字刺繡檔案,連接刺繡縫紉機便可以刺繡出個人化檔案啦!

問題4: 刺繡軟件中有唔同款式,包括PE DESIGN PLUS, PE DESIGN NEXT同埋PE DESIGN 10,佢地究竟有咩分別呢?
疑團解構: 3PE DESIGN刺繡軟件,分別係有等級之別,第一款係入門版嘅係PE DESIGN PLUS,呢一款只可用作轉檔或製作英文字刺繡檔案之用,不可在軟件中進行編輯,所以用家只可以先行在其他設計軟件例如Adobe illustrator/Photoshop編輯/製作好圖檔,利用PE DESIGN PLUS轉為pes刺繡檔案。而PE DESIGN PLUS當中有30款英文字型可供選擇作刺繡之用。
而第二款係進階版PE DESIGN NEXT,用家可以利用呢個軟件轉換/編輯刺繡圖案,即係話用家可以在軟件入面自行製作圖案或者編輯圖案嘅密度、顏色等等,而且可以製作任何合字型刺繡,只要您的電腦有這款字型便可以製作,當然包括中文字刺繡哦!
而第三款係最新推出嘅高階版PE DESIGN 10,用家可以不但可以利用呢個軟件轉換/編輯刺繡圖案,仲可以製作圖案或者編輯圖案嘅線跡、線程、密度、顏色等等,進而製作有光暗陰影之差嘅刺繡圖案,特別係用於製作人像或圖像刺繡出來效更加生動有趣同埋富真實感,絕對係熱愛設計嘅朋友嘅不二之選!

問題5: 如果想知道而家做緊D咩縫紉機優惠,應該點做?
疑團解構: 大家可以去Brother官網嘅優惠頁面查看而家最新優惠哦!~

問題6: 想親身睇睇同埋試用Brother嘅縫紉機,應該點做?
疑團解構: 大家可以親臨Brother縫紉機售賣點試用各個機款,找出心水型號,以下係我地最新嘅縫紉機售賣點,有Promoter姐姐示範的哦!~

香港
豐澤 (太古城廣場) 2568 2018
永安百貨 (上環) 2852 1888
裁縫舖 (銅鑼灣) 2836 5103

九龍
豐澤 (荷里活廣場) 2111 1784
豐澤 (德福廣場) 2997 3042
東成針車行 (深水埗) 2725 4633
中南廣場 (油麻地) 2265 5380
裁縫舖 (觀塘) 2345 9100

新界
豐澤 (屯門市廣場) 2467 8066
一田 (新城市廣場) 2692 0303
一田 (大埔超級城) 2667 3788
一田 (荃灣廣場) 2803 9188

問題7: 我想上縫紉班學下車野,邊度先至有得上?
疑團解構: Love DIY愛手作網站擁有好多縫紉手作人,佢地經常會開設縫紉班俾大家報名上堂學下利用縫紉機車野,大家可以留意我地Love DIY網站上嘅手作課程頁面,選出自己有興趣嘅縫紉班報名上課,如對縫紉/手作班有任何問題/意見,亦可以直接聯絡手作人提出哦!~ Love DIY會不時將最新手作課程資訊送上Love DIY Facebook,大家可以留意我地每日嘅最新消息哦!
Love DIY愛手作網站手作課程頁面: https://www.lovediy.com.hk/handwork_courses.php

Love DIY愛手作Facebook: https://www.facebook.com/lovediy.com.hk

沒有留言:

張貼留言